Tuesday, July 3, 2012

Pitbull Sebut Malaysia Dalam Lagu Barunya!


Pitbull Sebut Malaysia Dalam Lagu Barunya!
KUALA LUMPUR : Korang semua dah dengar tak lagu baru rapper Pitbull dengan Shakira, Get It Started? Kalau belum, cuba-cubalah dengar sebab dalam lagu berkonsep dance itu Pitbull ada sebut nama Malaysia tau.

Terutama pada verse ketiga yang dinyanyikan sendiri oleh Pitbull: Big news,Pitbull, Tom Cruise, Mumbai/ all lit up like a December night/like the 4th of July, Vanilla Sky/Thrilla in Manilla/Knockin em out like Pacquiao/New Ali, new Frazier/ but for now it’s off to Malaysia/Two passports, three cities, two countries, one day/Now that’s worldwide/if you think it’s a game let’s play Dale
Tak tahulah apa yang korang rasa pasal benda ni. Tapi, sebagai rakyat Malaysia, Murai Batu rasa bangga jugak. Sebab Pitbullsudi jugak nak masukkan nama Malaysia dalam lagunya.

Lagipun, siapa tak kenal Pitbullkan? Lagu dia pulak selalu dipasangkan kat mana-mana, tak kiralah radio, MTV serta kelab hiburan. Jadi, bayangkanlah berapa banyak orang kat serata dunia yang dengar nama Malaysia disebut beberapa kali.

Apapun, Get it Started yang diterbitkan Redone dan Afrojack ini khabarnya bakal dimuatkan dalam album terbaru Pitbull berjudul Global Warming yang mana ia bakal diluncurkan pada tahun ini juga.
Selain menyiapkan album barunya, Pitbull juga diberitakan akan menyumbangkan suaranya untuk salah satu watak dalam dalam filem sebuah filem animasi. Manakala, Shakira pula bakal muncul dengan album baru pada penghujung tahun ini.

Get it Started tutut menampilkan rapper dari Columbia, Krazy pada permulaan lagu tersebut.Selain Malaysia, Pitbull turut menyelitkan nama Tom Cruise, pemain tinju, Manny Pacquiao dan Muhammad Ali.

MURAIBATU: Suka jugak dengar lagu Pitbull dengan Shakira yang bertajuk Rabiosa! – Murai

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More